søndag den 6. september 2009

Lidt mere om mig

Mit navn er Nadia Ladegaard, jeg er født i '86 hvilket gør mig 23 år gammel. Jeg residerer for tiden på Platanvej i Frederiksberg ,1810, og til dels hos mine forældre i Viborg. Jeg tog en HF på VUC i Viborg fra 2005 til 2008 hvorefter jeg startede på Århus Universitet på jura studiet, hvilket jeg meget hurtigt fandt ud af slet ikke var mig. Jeg har aldrig haft et job, kun som katte-passer for min nabo da jeg var omkring ti, men det tæller vidst ikke helt som et job.. Når jeg bliver færdig her på Danmarks Biblioteksskole, så håber jeg pt. på at blive bibliotekar, men da jeg er ret vægelsindet kan det sagtens nå at ændre sig med tiden!
Jeg ville helt klart mest savne min mobil da den gør jeg kan være i kontakt med min kæreste i København, min veninde i Århus og min anden veninde i Skals samtidig med jeg er i Viborg hos mine forældre.
Jeg ville 'næst-mest' savne TV'et da jeg er ret afhængig af dette medie, men da en ret stor del af undervisningsmateriale og lektier skal ses på nettet eller afleveres på føromtalte net er det frygteligt besværligt ikke at have adgang til dette medie i lejligheden!
Jeg har aldrig før skrevet indlæg på en blog og er ikke aktiv på hverken Facebook eller MySpace, men jeg har dog en profil på DeviantArt (brugernavn 19662), hvilket jeg finder fuldt ud tilfredsstillende for mit behov for scocial kontakt med folk jeg ikke kender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar